~

assalamualaikum cynte ~~ <3
!
!
!
!
waalaikummusalam rnduu ~~ <3

haaa!!kantay suda tgk blog aku..haha..i dont care lha..haha..yunx pntg kownx fllow pon da oke da..tpy kalau kownx da tgk..kownx wjib fllow tao... sygg kownx ketadketad lhaa.....

song

kekasih yunx ayna sygg

rquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=24 height=508 style='position:absolute; left:23%; top:187px; width:46; height:508px;'>

senyum...

senyum...
senyum..ta prluu kta apa"..hxhhx....senyum kechik juz toq die cownk jubb..hxhhxh///

Rabu, 18 September 2013

Dalam satu hadits dikatakan:

“Perempuan itu bengkok seperti tulang rusuk, apabila kamu berusaha meluruskannya maka ia akan patah. Namun bila kamu membiarkannya tetap bengkok maka kamu hanya ingin bersenang-senang dalam kebengkokannya”

bisa dimaknai:Memperlakukan perempuan itu seperti saat kita bernafas, saat kita menghirup udara tulang rusuk akan meregang sempit seperti akan diluruskan, namun bila kita menghembuskan napas maka ia akan kembali mengikuti bentuk aslinya dan memberikan kelegaan.

Ada kalanya kita harus membimbing perempuan yang kita sayangi sesuai pada norma-norma yang ada agar hidup kita dan dia kelak dapat menghirup keselamatan tapi kadang perlu juga kita memberikan kelapangan jalan agar ia mengikuti kodrat dan nalurinya sebagai perempuan yang ingin dicintai dan disayang…waAllahu'alam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan