~

assalamualaikum cynte ~~ <3
!
!
!
!
waalaikummusalam rnduu ~~ <3

haaa!!kantay suda tgk blog aku..haha..i dont care lha..haha..yunx pntg kownx fllow pon da oke da..tpy kalau kownx da tgk..kownx wjib fllow tao... sygg kownx ketadketad lhaa.....

song

kekasih yunx ayna sygg

rquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=24 height=508 style='position:absolute; left:23%; top:187px; width:46; height:508px;'>

senyum...

senyum...
senyum..ta prluu kta apa"..hxhhx....senyum kechik juz toq die cownk jubb..hxhhxh///

Khamis, 26 Julai 2012

PLKN punyer citer ,. =.=

MAAF . ANDA TIDAK TERPILIH UNTUK MENYERTAI PLKN SIRI 10/2013.TERIMA KASIH
woooo ~~ 
hey hey . ~
lemooo koyy ~ 
hee~~ suke suke ..
coz ta dapat PLKN ..hehe
i likee ~~~
hee~~
emm .. ta der lha aku risau" lgy nak pikir aboud PLKN kan kan !
dah tahu jawapan nye .. hee~~
ta payah nak piker sal sunburn .. dah tentu takk sunburn ..haha//
lega koyy ...
py kan .. ermm .. ade somethink yang ta menyeronokkan lhaa .. :(
nakk tahu takk??
TAHNIAH ! ANDA TERPILIH UNTUK  MENYERTAI PLKN PADA SIRI 10/2013
SYAFIQ IKMAL BINTI SHAHARUDDIN . 
alamakkkkk ... 
takk pad timer lhaa ... 
sob . sob . sob .
cmnea ny ..
sedeyh lhaa .. takood sgtt ...
takodd dea curang ..
saia sayang dea sgt" lhaa .. :( 
ape patot aku buat ckunk ...
aku ta nakk kehilangan dea ..
aku egt kan biler aku ta dapat ..
dea pung ta dapat lhaa ...
rupe nye ..
len pulakk yang jadi nye ..
atoyy ... cm nea ny ...
koyy risau tahap gaban dahh ..
kot" lhaa dea berubah aty at sane ty kan .. cm nea lhaa agk nye ...
hanye mmpu tersenyum jea lhaa kan ..
walaupung dalam haty ny sedeyh giler ...
tapi harus termer dgn tenang dan ..
aku kne belaja tok terima kenyataan ...
walau pun hati kecewa ...
mybe ade hikmah disebalik sume ny kan ..
kite sebagai manusia .. hanye menerima 
dan bersabar sahaja ...
:)
py aku ope sgt" ..
jgn lhaa dugaan terjady ..
aku ta nakkk kehilangan dea lhaa ...
aku ase cm nea nges gilerrr" ...
sob . sob  .sob ..
sayang .. kite cinta n sayang awakk lha sayang ..
ty jgn notyy ea .. kite sayang awakk sgt .. .
egt .. jgn tggl kan kite ,,,
jgn curang ,..
kite dah sayang awakk sgt" dahh tahu...
muahhh ...muahhh...


1 ulasan: