~

assalamualaikum cynte ~~ <3
!
!
!
!
waalaikummusalam rnduu ~~ <3

haaa!!kantay suda tgk blog aku..haha..i dont care lha..haha..yunx pntg kownx fllow pon da oke da..tpy kalau kownx da tgk..kownx wjib fllow tao... sygg kownx ketadketad lhaa.....

song

kekasih yunx ayna sygg

rquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=24 height=508 style='position:absolute; left:23%; top:187px; width:46; height:508px;'>

senyum...

senyum...
senyum..ta prluu kta apa"..hxhhx....senyum kechik juz toq die cownk jubb..hxhhxh///

Selasa, 26 Jun 2012

aku ditipu lagi :)

hanye mampu tersenyum setiap mase !
aku da try tahan persaan aku ! 
tapi aku dapat ase . aku manusia yunx lemah !
aku ta kuadd !
aku da cube tok jdi yang terbaik tok diri dyer ! 
tapi sia sia jea !
mybe aku memang bukan yang terbaik tok die. !
aku ta bole tipu persaan aku !
sedeh ye !
mybe naseb aku kood ! selalu ditipu dgn lelaky ! 
ya Allah ! aku dah kuad !
aku telalu saayang kan die !
aku aku telalu cinte kan dye !
aku ta sggop kene mcm ny !
aku ase cm na maty jubb !
mybe aku ta prfct tok die kan.. 
aku reda/ !
py satu jubb aku na die tao..
aku ta pnah banding kan dye dgn sesape pong wlaupun sekali..
wlaupong dye pnah buad cm toe at aku..
aku terima dyer sedenye !
aku berubah sume nye sebab dyer !
aku cube jdy terbaek ..
py aku ase cm aku ny mmg ta lyk tok dyer/..
py aku telalu cinte kan dyer...
aku ta pad tipu diri aku..
aku da brubah dry seownx yunx kuad jeles kepada seownx yang ta akn jeles..
ku berubah dari seownx yunx kuad marah kpde ta kuad marah..
sume ny aku berubah tok dyer !
sebab aku aku cinte kan dyer..
py dyer ta pna hrgai sume toe..
knpe knpe knpe..
besar sgtt ke slhh aku kat dye ..
aku ta paam..
aku ta paam...
knpe bole jgy mcm ny..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan