~

assalamualaikum cynte ~~ <3
!
!
!
!
waalaikummusalam rnduu ~~ <3

haaa!!kantay suda tgk blog aku..haha..i dont care lha..haha..yunx pntg kownx fllow pon da oke da..tpy kalau kownx da tgk..kownx wjib fllow tao... sygg kownx ketadketad lhaa.....

song

kekasih yunx ayna sygg

rquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=24 height=508 style='position:absolute; left:23%; top:187px; width:46; height:508px;'>

senyum...

senyum...
senyum..ta prluu kta apa"..hxhhx....senyum kechik juz toq die cownk jubb..hxhhxh///

Khamis, 22 Mac 2012

cinta perempuan hanya datang sekali apabila dlm 1 perhubungan

boy : awk . maafkan saya .
girl : ye. kenapa awk minta maaf ?
boy: sbb saya dah tinggalkan awk . saya dah sakitkan hati awk . saya korbankan cinta awk demi cinta org yg lukakan hati saya dulu . maafkan saya . please !
girl : :)
boy : kenapa awk senyum . kenapa diam je . awk maafkan saya ?
girl : yeee . saya maafkan awk .
boy: betul ?
girl : betul . dh lama dh saya maafkan awk . tapi ..
boy : tapi ape ?
girl : tapi . tidak mungkin saya menerima awk lagi . sebab semalam awk tinggalkan saya tanpa kasihan . tanpa mempedulikan saya . tanpa menghargai hati saya . demi org yg awk cintai . dulu . saya pernah ubati luka awk . saya rawat awk . saya beri cinta dan kasih syg saya untuk awk . sampailah awk sembuh . lepas tu . awk dah kembali ceria . tapi "virus" itu dtg lagi . awk buang ubat awk . awk rela diserang virus tu lagi . sekarang . awk sakit lagi . dan hari ni awk mula memerlukan ubat itu .
awk ingt tak . awk dh buang ubat tu . dan tak mungkin awk akan mjumpai ubat yg same . carilah ubat lain . kerana tak mustahil jika awk sembuh lagi dengan ubat yg same . awk akan buang lagi ubat tu :')
boy: awk ! !
girl : itulah namanya . TAKDIR CINTA ♥ Assalamualaikum :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan